RSS 2.0

fiska fiska fiska, men ingen fisk...

shululiluu :) idag var jag och fiskade me morfar, syrran, gamla grannen max och mormor. max fiskade me kastspö och vi andra me metspö -.- först kom det typ ingen fisk. det blåste jättemkt så det var en dålig dag vi hade valt. det var varmt och solen stekte som brara den. vi åt lunch där, macka me tortilla i. det var jättegott :D
sen fiskade vi lite till och plötsligt så började jag se mindre och mindre, jag var tvungen att sätta mej ner för jag höll på att svimma ! allt blev bara mindre och mindre... men jag hann sätta mej ner innan allt försvann.
jag låg där ett tag me värsta huvudvärken. det var nog solen som tog i lite för mkt. mormor gav mej en muffin me lite saft och sen kom alla och ville ha :) det var blåbärsmuffins :) supergoooda :D mamma bakade de igår.
lite senare så fick morfar upp en abborre, den var liten så vi slängde i den igen. och ännu lite senare fick vi slänga i en liten mört. tillslut hade vi slängt ner tre fiskar, två abborrar och en mört. alla som morfar fiskade me metspöt !
vi gick hem sen utan nån fisk... men aja. det var typ dagen.  Cs
kraamar /mickan


syrran blev väldigt blöt och fick ta av sej stövlarna. jag försökte oxå, fast det gick bra :)

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback