RSS 2.0

4 juli; fredag

hoola ! idag har jag vart i vaxholm me famliljen förrutom pappa, han jobbade ;( det är jättefint där. vi åkte båt till en stor borg, 2 min från vaxholm. i den borgen så spelade de in pippi långstrump ;p haha, vi såg  tornet där hennes pappa hade suttit fängslad :D hahah. det fanns en resturang eller egentligen så är det en nattclub, men där tog vi en glass. daimglass tog jag. det var jättemysigt där och sen åkte vi tillbaka me båten som kommer typ varje 5 min eller nåt. nu måste jag duscha för vi ska bort på middag ikväll till mammas kompis som har två pojkar. en som är ett år mindre än mej och en som är ett år mindre än syrran :p vi ses!
kram från ett härligt väder /mickan

 

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback