RSS 2.0

search for a "prao-plats" it´s not so easy

hello guys!,
igår var jag på en adventskonsert... det var en kör med både tjejer och killar som sjöng jättebra :) man fick verkligen en inblick av att julen är här! sen åt vi på en italiensk-spansk restaurant. jag tog en calzone (a)
skolan idag har vart chill, jag menar vi hade ingen lektion man behövde tänka på ;p syslöjd, musik och svenska. på svenskan så kollade vi på en film och sen skulle man svara på lite frågor om filmen, men det var inte så farligt :}
kl. 14 stack jag och carro till shoppingcentret för att kolla prao-plats. vi har nämligen valt att praoa som andrahandsval på elevens val. vi gick runt och frågade nästan alla butiker men ingen ville ha oss eller hade plats... make up store sa att vi skulle ringa till deras chef, men vi vet inte om vi kommer göra det. det är bara 3 dagar men ändå! tillslut fick vi plats på en affär och gissa vart ! hahahaha, BR leksaker! hahaha, vi tackade ja så vi ska jobba där alltså. vi kommer få ha de där "coola" tröjorna på oss :D hoppas man får de sen, hihi. det ska väl gå hyffsat antar jag, det blir kul :)  c-ya guys! <3
/mickan


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback