RSS 2.0

the sims hela dan -.-

guud, det ända jag har gjort idag är att spela the sims -.- jag har verkligen inte haft någonting att göra idag! här kommer lite bilder på gamla omgångar. puss o kram !
/mickan


                                     gravid !

                                       mask ?
  
                     mobil, utseende och studera.

                                 friar giftemål !

                     en glad mickan inne på H&M

                              snyggt nattlinne !


sorry, men hade verklign inget att göra !

Kommentarer
Postat av: josefin

Sv: hihi tack! :P han heter Kalle, mkt fantasi vi hade va? ;)

2008-12-21 @ 23:01:47
URL:
Postat av: Anonym

Ja visst är den läskig, man vet lixom inte när det läskiga kommer...



The sims, gud vad länge sedan:) Jag måste spela det nu, så himlans kul!!

2008-12-21 @ 23:37:57
URL:
Postat av: ronja

möhö, tack :)<3

2008-12-22 @ 14:50:22
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback