RSS 2.0

jag kan den!

hihihi, jag är så glad över att jag kan min pianoläxa bra nu! jag ska nämligen ha en piano avslutning och ska spela låten då. den heter When your gone av Avril Lavigne <3 älskar henne!
träningen idag gick ganska bra, vi körde matcher hela timmen. för er som inte vet så spelar jag tennis :)
nu ska jag "leka" lite med photoshop, försöka lära mej något nytt idag oxå ! (a) kanske slänger upp en bild om det blir bra ! er kääraste,
/mickan


P.S   jag vill bara tacka Frida H för att du har hjälp mej så mkt och vart så snäll mot mej hela tiden! vi har ju knappt kännt varandra i ett halvår ens, men det känns som om jag har kännt dej minst mitt halva liv :) tack, du är otrolig <3   D.S

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback