RSS 2.0

godbye 2008 and hello 2009

imorron är det äntligen början pâ ett nytt âr. jag har längtat ! i mitt horoskop stâr det att âret ser klart ut och att jag inte kommer vara hemma sâ mkt... mest hos kompisar och fester. vi fâr väl se om det stämmer. jag vet att horoskop inte är sanning men ibland är det roligt att tro pâ nâgot spännande. att sitta där med sina kompisar och läsa hur det ska gâ med kärlek, lycka och vardagliga livet är det roligaste jag vet !
det stod att det skulle ge tur om jag la ett löv frân ett träd och skälken av en blomma klämd i en favvobok. det har jag gjort och det har faktist inte hänt nâgot fruktansvärt. faktist tvärt om ! idag ska jag bowla tillexempel. jag ska oxâ träffa gamla kompisar här i spanien.
om nâgon undrar sâ är jag vâgen ! vad är ni för stjärntecken?
/mickan

p.s här kommer lite bilder på Arturo och Teo :)

 
 

Kommentarer
Postat av: Nora ♥

Vågen :)<3

2008-12-30 @ 17:19:31
URL:
Postat av: malin

fiskarna ^^,

2008-12-30 @ 20:02:59
Postat av: sara

lejonet

2008-12-31 @ 16:08:56
URL:
Postat av: jussan

skorpion ^^)

2009-01-05 @ 17:05:09
Postat av: malin

vart är du nånstans mickan? :O du har inte uppdaterat på lääänge nu! ;)

2009-01-06 @ 12:02:50

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback