RSS 2.0

ung08 idag!

hallooj :D
idag va jag på ung08, det ägde ;) kanske ska åka dit igen en annan dag i veckan (a) <3
men annars har jag vart me sötnosen pernilla idag, vi har typ vart måndag, tisdag och onsdag, haha :)
först va vi hos mej och fixade lite på pernillarebecca.blogg.se. och sen stack vi en stund till henne. hon har en suuperskön massagestol :D hahah. sen drog jag till ung08. när vi hade sett lite så gick vi och åt creps ;) mmmm <3 till efterrätt åt vi en till med äpple och kanel, vaniljglass och chokladsåås!!! :D<33 guud vad det var gott! och nu sitter jag här och chattar me älsklingen nooora <3 hon har kommit hem från spanien nu :) men nu ska jag chatta vidare, vi hörs-
/mickan


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback