RSS 2.0

ny årskurs, ny klass, ny skola

tjabba!
jaa, alla undrar hur det har gått och så och det är klart att det var jättenervös första dagen. men jag visste liksom hela tiden att det skulle gå bra... jag gick upp för trappan till korridoren och ställde mej där mot väggen och väntade på att vi skulle börja. sen kom lärarna och sa att vi skulle komma till kaffeterian för de skulle förklara lite för oss. de ropade att 7:2 skulle komma me till klassrummet och det var jag. sen satt vi där och blev uppropade och så. jag hade snackat med några tjejer på pea och msn, men tyvärr så gick de i andra klassen..
iaf, vi slutade dagen kl. 10.00 och då gick jag hem. sen skickade de här underbara tjejerna ett sms till mej och sa att de ville träffa mej (a) så jag gick först hem och sen gick jag tillbaka med frida (blomgrens@) till skolan och där satt de. först kom elin (SEGERS@) och krama mej och sen kom de andra, frida (FRIDAAHS@) jennie (jempss@) jannica (towaa@) katta (inaw@) farre (flow@) emelie (e-mell@). DE ÄR UNDERBARA! <33
men idag var jag med elin, frida och jennie. först gick vi hem till mej och satt lite vid datan. sen drog vi upp till ica och köpte lite godis och läsk. sen satte vi oss på en bänk en stund och snackade och sen drog vi hem till elin och frida. de har fett stort och snyyggt hus :o och de har väärldens sötaste lilla hund asså! :D <3 sen har de studsmatta och den hoppade vi lite på :) sen var jag tvungen att dra hem ;p men de var jätteruuligt! ;)
ha det bra gott folk!
/mickan


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback