RSS 2.0

hemma igen från grymma Sandika

hem ljuva hem!
tjaaa
, igår kom jag hem från min klassresa i sandika. vi hade jättekul. första dagen var det jättefint väder. vi körde lite lekar me hela klassen + parallell. det var inte jättekul men det var okej! vi fick hamburgare till lunch. förresten, vi åkte buss dit i två timmar. de visade tyvärr ingen film på bussen. men i tjejernas hus så fans det en tv som vi kollade på. kanaöen the voice var det som gällde. på kvällen visades en film som började kl. 22.00 men jag kommer inte ihåg vilken det var. den var lite konsitg men ändå. jag sov me Frida (FRIDAAHS@) och Jennie (jempss@) det var lite läskigt att sova första natten eftersom de vuxna hade berättat att det fanns en sandika man som tog vissa barn... (a) haha, det är ju inte sant men det var alldeles beckmörkt och tyst så det var lite scaaary. hihih. iaf, vi va uppe och snackade tills kl. var 02.00 på natten. då var vi så trötta att vi gick och la oss (a) nästa dag var det kallt och regnigt! jag och jennie var tvungna att gå upp 07.00 för vi var i gruppen som skulle göra frukost! ;( fast vi gjorde inte alls mkt. vi typ bara ställde fram lite skinka och sånt... men men, sen kom alla och åt. efter frukosten så var vi tvugna att diska oxå! ååh, aja..
ester det så gick vi typ och plocka lite svamp, men vi hittade inte alls mkt. jag glömde att ta på mej stövlarna som alla andra oxå gjorde, (tur)
på kvällen var det disko! det var inte jättebra musik, men den fick duga för att skaka loss nån timme eller så.. vi dansade och dansade (alla faktist!) vi hade kul!
lite senare på kvällen, vid 22.00 så kollade vi på filmen Ghost. den var asbra! jag rekommenderar den starkt! <3
vi gick och la oss 24.00, den här natten var det enklare att sova.
sen nästa morron så åkte vi hem och vi var hemma runt 13.30 - 14.00...
vi hade en suuuperbra resa! glömmer det aldrig. men nu är jag hemma igen från grymma Sandika! <33
/ mickan



Kommentarer
Postat av: Vera

Roligt med klassresa :D! Fin blogg du har! Ha en bra vecka :D!

2008-09-03 @ 23:31:26
URL:
Postat av: mickan

tackar tackar ! <3

2008-09-04 @ 20:40:40

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback